DIY: JAKKE

 Dere har kanskje fått med dere at jeg virkelig har fått sansen for syimg for tiden. Jeg har vel alltid likt å sy, men da har jeg for det meste sydd småting som toalettmapper, penal o.l. men nå er det andre baller. Kjoler, skjørt, sløyfer og nå en jakke eller cardigan. 

Stoffet er kjempedeilig og var på salg på Stoff og Stil. Jeg likte det faktisk så godt at jeg kjøpte det i beige og svart. Denne jakken dere ser bilde av var ment som en prøvejakke, men jeg må si jeg er veldig fornøyd og har allerede brukt den flere ganger. Den er så deilig!

Image and video hosting by TinyPic

Hva synes dere?

6 kommentarer

Veronika

02.07.2013 kl.23:28

Så fin den var! Gøy å sy sine egne klær :D

Solveig Karin

02.07.2013 kl.23:34

Veronika: Ja! Har fått mersmaken på dette. Du er jo helt RÅÅ på det! :D

Ida Stenersen

02.07.2013 kl.23:36

Så fint:)

Marte

03.07.2013 kl.08:51

Utrolig stilig!! Bruker du mønster/oppskrift eller bare fantasien? Har så lyst til å begynne å sy selv, men vet bare ikke helt hvor jeg skal begynne.. :)

Iselin_Renee

03.07.2013 kl.10:04

Kjempe fin :)

Solveig Karin

03.07.2013 kl.11:00

Marte: Nei, jeg tar det litt på gefeelingen :) Av og til bruker jeg klær eller deler av klær som jeg allerede har til å tegne av. F.eks. Hvis jeg skal lage en kjole så tegner jeg gjerne av toppen hvis jeg liker den :) Ja! Det må du gjøre! :D